Mungesa e ligjeve të përbashkëta të BE-së po rrezikon sigurinë e basteve online

0
29
Zjarr Televizion Ad This is a sample article. ...

Deri tash shumica e rregulloreve mbi lojërat online janë vetëm në standarde kombëtare të vendeve të ndryshme, vende që ende nuk kanë arritur të gjejnë strategji të përshtatshme për t’i përballuar të gjitha sfidat që sjellë ky aktivitet, transmeton Gazeta Zëri.

Duke parë që më shumë se 20% e basteve të Bashkimit Evropian tash bëhen online, rregulloret duhet të përditësohen që të mund t’i kapin miliona qytetarë evropianë që vënë baste online. Pavarësisht nëse ka të bëjë me baste mbi lojtarin e tij të preferuar, poker virtual, ose baste se kush do të jetë komisionari i ri i Bashkimit Evropian, bastet online janë bërë pjesë e përditshmërisë së qytetarëve evropianë, një gjë që duhet t’i bëjë edhe rregulloret që të përditësohen. Epoka online është duke e ndryshuar komplet mënyrën se si e argëtojmë vetveten, dhe çështja e basteve nuk bënë përjashtim. Edhe pse bastet online janë një gjë mjaft e re, ato përbëjnë 21 për qind të të gjithë lojërave të fatit në të gjithë Bashkimin Evropianë, dhe numri gjithnjë po rritet.

Edhe pse shumica e evropianëve e kanë këtë vetëm si atraksion, një për qind prej tyre e kanë marrë shumë seriozisht dhe e praktikojnë shumë shpesh këtë gjë. Kjo ka alarmuar njerëzit duke kërkuar që lojtarët të ruhen nga ky virtyt dhe të mos humbin si pasojë e pakujdesisë. Gjithashtu thuhet se me rritjen e popullaritetit të kësaj gjëje rriten edhe përgjegjësitë që të krijohet një ambient i sigurt dhe i përgjegjshëm.

Prandaj në Parlamentin Evropianë është shpallur dita “Dita e Lojës me përgjegjësi” ku janë kërkuar më shumë rregullime që përfshijnë edhe lojërat online të fatit. Deri tash shumica e rregulloreve mbi lojërat online janë vetëm në standarde kombëtare të vendeve të ndryshme, vende që ende nuk kanë arritur që gjejnë strategji të përshtatshme për t’i përballuar të gjitha sfidat që sjellë ky aktivitet. Sfidat janë mjaft të qarta: Interneti nuk ka kufij nacionalë, që do të thotë se evropianët me shumë lehtësi mund të luajnë duke përdorur shtetësinë ndryshe nga vendi ku jetojnë.

Pastaj kualiteti i rregulloreve nacionale në BE ka ndryshime të mëdha dhe nuk ka ndonjë bashkëpunim mes tyre. Kjo do të thotë se evropianët janë subjekt i një tregu të ndryshueshëm konsumatorësh, ku të njëjtit lojtarë janë më të mbrojtur se të gjithë të tjerët. Ky është shkaku pse duhet të ketë rregullore të përbashkëta për të gjithë BE-në.

Sigurimi i konsumatorëve

Ekziston një nevojë e dukshme për të siguruar që konsumatorët të mos lënë pas dhe të gjithë lojtarët mund të mbështeten në një nivel të qëndrueshëm dhe në mënyrë të barabartë të mbrojtjes pavarësisht se ku jetojnë në BE. Vetëm një shtet anëtar, Danimarka, ka zbatuar plotësisht udhëzimet e Komisionit – dhe ekzistojnë mangësi të mëdha në mënyrën se si janë të mbrojtur lojtarët online të Evropës. Në vitin 2014, Komisioni Evropian kërkoi të mundësojë këtë duke lëshuar udhëzime për të inkurajuar vendet anëtare për të krijuar rregulla më të forta dhe më të qëndrueshme të mbrojtjes së konsumatorit për lojërat në internet. Komisioni do të duhej të rishikonte zbatimin e udhëzimeve të tij deri në vitin 2017 – por nuk e bëri këtë. Kjo është arsyeja pse kohët e fundit kemi kërkuar nga City, Universiteti i Londrës të shqyrtojë masat mbrojtëse të lojërave të fatit që ekzistojnë në shtetet anëtare. Me keqardhje studimi i universitetit zbuloi se vetëm një shtet anëtar, Danimarka, i ka zbatuar plotësisht udhëzimet e Komisionit dhe ka mangësi të mëdha në mënyrën sesi mbrohen qytetarët. Studimi zbuloi se vetëm 14 vende anëtare kanë një regjistër të vetë-përjashtimit. Kjo është një rrjet i rëndësishëm sigurie për të ndihmuar lojtarët të përjashtojnë veten nga qasja në faqet e lojërave të fatit – por gjysma e vendeve anëtare nuk kanë një regjistër të tillë. Gjithashtu, asnjë nga regjistrat ekzistues nuk janë të ndërveprueshëm, që do të thotë lojtarë të vetëpërjashtuar në një vend anëtar ende mund të luajnë në faqet e internetit të kumarit bazuar në një tjetër. Vetëm 13 vende anëtare kërkojnë një shenjë “asnjë fatkeqësi të vogël” në reklamimin e lojërave të fatit – një masë e thjeshtë dhe e zakonshme. Studimi gjithashtu ka treguar që rregulloret e lojërave online nuk janë të adaptuara për epokën digjitale. Vetëm gjysma e vendeve të BE-së lejojnë përdorimin e identifikimeve elektronike për verifikimin e lojtarëve, një gjë që rritë mundësinë e shkeljes së ligjit dhe të manipulimit. EGBA bën thirrje për më shumë rregulla të përbashkëta të BE-së dhe masa mbrojtëse për të mbrojtur më mirë më shumë se 12 milionë lojtarë në internet në Evropë, transmeton Gazeta Zëri.

Këto janë dështime të mëdha në përpjekjet për të mbajtur qytetarët e Evropës dhe lojtarët në internet të sigurt – dhe ato lehtë mund të shmangen. Edhe disa mbrojtje themelore nuk janë të disponueshme kudo në BE. Si rezultat, është e drejtë të thuhet se ambiciet e udhëzimeve të Komisionit 2014 nuk janë realizuar.

Kjo është arsyeja pse EGBA bën thirrje për më shumë rregulla të përbashkëta të BE-së për të mbrojtur më mirë më shumë se 12 milionë lojtarë në internet në Evropë. Një rregullore e përbashkët do të vendoste masat mbrojtëse të forta dhe të qëndrueshme për të mbrojtur qytetarët e Evropës, veçanërisht grupet e cenueshme, të tilla si të miturit dhe kërkuesit e problemeve. Në këtë set rregullash do të përfitonin gjithashtu kompanitë e anëtarëve të BE: një grup rregullash do të ishte i qartë dhe do të pakësonte kostot dhe rreziqet e përmbushjes së 28 rregullave të ndryshme, dhe ndonjëherë kontradiktore. Në vitin 2012, një komunikatë nga Komisioni i quajtur “Një kornize e drejtë gjithëpërfshirëse evropiane për lojërat në internet’, filloi punën për disa nisma të mira të përbashkëta. Por Komisioni i tanishëm vendosi të mbyllë një sy në analizën e vet dhe miliona qytetarë të BE që luajnë në internet. Ndaloi zbatimin e ligjit të BE-së në këtë sektor, shpërbeu bashkëpunimin rregullator mes autoriteteve kombëtare të lojërave të fatit dhe hoqi dorë nga angazhimi për të shqyrtuar nëse vendet anëtare kanë rregulla bazë të mbrojtjes së konsumatorit. Është vit 2019: Nëse BE është me të vërtetë serioze për të bërë punën digjitale të tregut të vetëm për konsumatorët e saj, nuk ka asnjë arsye pse lojtarët online që jetojnë në një vend anëtar duhet të jenë më pak të mbrojtur nga ata që jetojnë në një tjetër. Është koha për të vepruar.

 

Zjarr Tv Ad